19 października 2013

Ważny etap-koniec edukacji

Od wczoraj jestem Pani Magister (jak kto woli magazynier;)), koniec edukacji w moim życiu bo powiem szczerze już mi się nie chce, ani dalej bulić za edukację ani marnować na nią weekendów. Teraz zabieram się za szukanie nowej pracy, zapewne łatwo nie będzie....
Dziś za dużo się nie rozpisuję bo nie ukrywam, że od wczoraj świętuję a to z chłopakiem a to z rodzinką a to ze znajomymi czyli istne święta narodowe, a co ;)
Dziś zestaw pod tytułem kolorowa jesień, kolorowe dodatki, kolorowe spodnie i moja wyczekana koszula jeansowa, jak wam się podoba zestaw??
zdj Rafał










Kurtka i koszula - New Yorker
Spodnie - Pull&Bear
Buty - Salon_Anka
Torebka - Pracownia Twórcza B.S.C
Bransoletki - Truskawkowe Pole
Opaska - EdiBazzar
Zegarek - Quartz Jelly Watch

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. inaczej być nie może w końcu wypatrzone u Ciebie ;)

      Usuń
  2. Fajne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ! ja na szczęście już ten etap też mam za sobą.

    fajnie wyglądasz w tej opasce !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)