27 października 2013

Jesienne Kolory

Dzisiaj również będzie post z Gifami - przypadły mi do gustu, bo dzięki nim nie trzeba wklejać tylu zdjęć. U mnie łącznie z tym weekendem występują trzy długie pod rząd :) Taka jesień mogłaby być zawsze i mogłaby zastąpić zimę bo wciąż nie mam rękawiczek, no bieda totalna ;) Wczoraj poćwiczyłam trochę na siłowni pod chmurką bo mój brzuch pozostawia wiele do życzenia. Fajna sprawa tylko mój zapał zawsze jest krótki, u was też jest taka siłownia ?? Dziś byłam w stajni lubię spędzać tam czas, weekend mija za szybko:(  Szukam nowej pracy i wiecie co, myślałam, że wymóg wysyłania zdjęć całej sylwetki jest już reliktem przeszłości, ale nic bardziej mylnego aha i nie aplikuje na stanowisko hostessy ;)
Jak wiecie testuję kosmetyki HEAN, jak na razie to tak szczególnie podpasował mi korektor Problem Reductor, można go też stosować na noc, naprawdę wysusza pryszcze :) Za jakiś czas zrobię combo recenzję ich kosmetyków bo potrzebuję czasu by je dobrze ocenić ;)
Dziś, krótko bo jeszcze chcę pofarbować włosy tzn końce na czerwono ;)









Sweter - Estyl   Spodnie - Pull&Bear  Apaszka - Prezent  Buty - noname  Kokardka - Pracownia Twórcza B.S.C

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tymi gifami :)
    Sweterek masz boski !:)
    ________________________________
    http://rosanafashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)