7 grudnia 2013

Lovely Ribbon



W dzisiejszym poście kolejne ciekawe miejsce na zakupowej mapie Poznania, które również posiada sklep internetowy. Lovely Ribbon mieści się na ulicy Krakowskiej 23 w Poznaniu. Idąc tą ulicą nie da się przeoczyć tego sklepu, jego logo wyróżnia się na tle otaczające to miejsce szarzyzny. Gdy przekroczymy próg sklepu znajdziemy się w zupełnie innej krainie, bajkowej, słodkiej i magicznej takie właśnie były moje odczucia. Sklep ma formę takiego magicznego pokoju, który zachwycił mnie swoim wystrojem, znajdziemy w nim: odzież damską, galanterię, biżuterię oraz dodatki do wystroju wnętrz. Wszystko, co znajduje się w sklepie jest tworzone przez młodych polskich projektantów. Co lubię w takich miejscach? To, że zazwyczaj istnieje możliwość dopasowania danej rzeczy do naszych potrzeb. Lovely Ribbon oferuje nam możliwość drobnych poprawek krawieckich a nawet spotkanie z osobami, które wykonują ubrania dla sklepu i uszycie np. sukienki idealnie dobranej do naszej figury dzięki konsultacji z osobą, która ją uszyje. Mało tego istnieje możliwość zaprojektowania własnych dekoracji wnętrz tj poduszki. Dostępne wzory w sklepie również są bardzo ciekawe. Sklep oferuje za równo odzież dzienną taką jak: płaszcze, marynarki, swetry czy bluzki jak i taką na specjalne okazje oferując nietuzinkowe sukienki, które zachwycają swoim krojem i wyglądem.

Ubrania, które zwróciły moją szczególną uwagę to bluzka i spódniczka z materiału w tłoczone wzory, dosłownie mówiły do mnie i mnie mamiły, sami możecie zobaczyć je na zdjęciach poniżej. Wzór bardzo dziewczęcy i delikatny, zwracający na siebie uwagę.  Ubrania te były jak najbardziej w moim guście, co prawda krój bluzki bym lekko zmieniła, ale dla tego sklepu to nie problem;) 

Kolejną rzeczą, którą zapamiętam była sukienka w kolorze fuksji z aplikacją przy dekolcie zrobioną z kilku perełek.  Oczywiście jak typowa kobieta miałam pewne zastrzeżenia, co do kroju, gdyż wycięte plecy nie są w moim guście, ale tutaj również dowiedziałam się, że jest możliwość uszycia sukienki takiej jak mi się podoba. Można umówić się w sklepie z osobą, która ją szyje. Pomoże nam ona dobrać krój pasujący do naszej figury! Idealne rozwiązanie, bo przecież jak często znajdujemy się w sieciówkach gdzie dany model sukienki jest taki sam dla 34 jak i 44 rozmiaru a przecież nie do każdego typu figury pasuje ta sama sukienka. Sama ostatnio próbowałam kupić sukienkę i w tych teraz modnych rozkloszowanych tuż pod biustem wyglądałam jak człowiek-pączek ;)

















Także, jeśli chcesz wyglądać oryginalnie i masz dosyć Siekówek na gdzie wszystko jest szyte na jedno kopyto to zapraszam do Lovely Ribbon!
Lovely Ribbon ul Krakowska 23, Poznań
Lovely Ribbon na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)