15 grudnia 2013

Świąteczny Poznań



Sobota była u mnie zabiegana bez stylizacji, ale za to dzień pełen miłych akcentów i inspiracji. Zaczęłam dzień od wizyty w sklepie Lovely Ribbon by kupić sobie spódniczkę, czarną w tłoczone wzory taką idealną między innymi na Sylwestra. Będzie dopasowana do mojej figury, czyli lubię to co prawda nie jest od ręki, ale do Sylwestra będzie a na razie na jednym ze zdjęć mój pokrowiec z czerwonym serduszkiem :) Kolejny punkt do odhaczenia to odebranie wreszcie dyplomu magisterskiego, tak mam go w ręku, ale lepszej pracy jakoś jeszcze nie…
Później krążyłam po Poznańskim Starym Rynku bo na nim do obejrzenia Świąteczny Jarmark, Rzeźby Lodowe robione na żywo w ten weekend, miejską choinkę z butelek. U mnie obowiązkowym punktem musi być oscypek z żurawiną i grzaniec. Pierwsze jak zawsze pyszne, ale grzaniec był najgorszy ever dosłownie chciał mnie zapić gdy chciałam go powąchać dosłownie wlazła mi w nozdrza cała apteka a smak równie chemiczno apteczny i pierwszy raz wyrzuciłam grzane wino :(. Później powędrowałam na ZaTargi do klubu opcja odebrać mój pokrowiec na telefon z Reksiem od KsyKsy(poniżej na zdjęciu). Była to kolejna impreza, na której można było nabyć ciuchy i dodatki od niszowych projektantów. Takie eventy są mega fajne choć ja osobiście wolę na spokojnie, wezmę wizytówkę danego sklepu i na spokojnie zapoznam się z całym asortymentem i wybrać sobie perełkę najbardziej dopasowaną pod moje widzi mi się bo często sobie coś w głowie ubzduram i da się to zrobić, zmienić, przerobić, ale nie na miejscu;)












Magiczna maszyna, która drukuje przedmioty w 3D



Pokrowiec na telefon od KsyKsy :)



I na koniec Sakiewka z pięknym serduchem od Lovely Ribbon
 



1 komentarz:

  1. Wow! Thank you! I always wanted to write in my site something like that. Can I take portion of your post to my blog?
    jeux de marios

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)