30 września 2013

Mix wrześniowy



Wrzesień był dla mnie miesiącem bardzo udanym. Udało mi się na krótko wyjechać, skończyłam pisanie magisterki (pozostało już tylko czekać na wyznaczenie terminu obrony) i zmieniłam kolor włosów, gdyby jeszcze ten czerwony się tak nie spierał to by było miło ;). Stylizacje jak to u mnie raz zwariowane raz stonowane, coś wam się spodobało z wrześniowych propozycji?? Wrzesień to też miesiąc, w którym zdaję sobie sprawę z tego, że czas w stosunku do mojego założenia biegnie za szybko… do końca roku muszę osiągnąć cel, który jest dla mnie bardzo ważny i jest zaplanowany już od jakiegoś czasu. Nie chcę zapeszać więc na razie nie zdradzę co to jest ;) Mam nadzieję, że pamiętałyście dzisiaj o swoich chłopakach bo dziś jest ich święto. 10 marca jest też niby Dzień Mężczyzny więc już nie wiadomo co obchodzić, ale Dzień Chłopaka był pierwszy a ten drugi jest jakimś stosunkowo nowym wymysłem i jak my kobiety wiemy facet zawsze będzie dużym dzieckiem więc bardziej pasuje Dzień Chłopaka ;)


2 komentarze:

  1. Nie obchodzę jak juz pisałam dnia chłopaka ;) zresztą jaki to z mojego chłopak he, he to juz nie ten wiek ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)