11 września 2013

I'm limited edition....



Nie będę pisać o magisterce ani o pogodzie, bo nie ważne, jaka będzie to i tak w piątek wybywam do Kudowy Zdrój, zamierzam rozkoszować się tym krótkim wyjazdem :). Zrobię dla was kolejny mix wyjazdowy, może wam się to miejsce spodoba i ktoś z was też tam się kiedyś wybierze na parę dni. Ostatnio pisałam wam, że mam zapalenie stawu w stopie, qrcze ubrałam sobie buty na koturnie i znów boli mnie stopa, co za porażka. Jak ubieram adidasy to czuje się jak lump nie mogę przecież do nich ubrać sobie koszuli czy ładnej bluzki tylko muszę ubrać się na sportowo, co mi się nie widzi, zaraz zrobi się zimno i połowa rzeczy z szafy przeleży niewykorzystana;/ 

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć jedną z koszulek mojego pomysłu, jaką zrobiła dla mnie MALOWANE KOSZULKI. Ta dziewczyna ma talent, więc jeśli macie w głowie pomysł na waszą koszulkę marzeń to śmiało możecie do niej pisać ;).

W następnym poście zrobię recenzję kosmetyku, dzięki któremu moje włosy stałe się miękkie a końcówki nie są suche. Jestem w szoku, bo ostatnio moje włosy to była tragedia. Używam go dopiero ok. 2 tygodnie, ale różnica była od razu nie jest drogi i był prezentem imieninowym. Dawno nie było recenzji, a ten kosmetyk warto opisać i z chęcią go polecę może wam też się przyda i odmieni wasze włosy :)











 zdjęcia-Rafał
Koszulka - Malowane Koszulki| Legginsy - Brzozowska Fashion| Torebka - Pracownia Twórcza B.S.C  | Okulary - Born86 | Biżuteria - Truskawkowe Pole

1 komentarz:

  1. hehe jak ja lubie takie kosuzlki z txt i jakims przeslaniem ekstra;]
    zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)