1 lipca 2013

Usta-Usta



Lubię wolne poniedziałki! Można sobie spokojnie jeszcze odpocząć, napisać posta. Takie wolne po wolnym bardzo się przydaje, szczególnie jak weekend jest obfity w imprezy i wrażenia. Sobotę spędziłam na 18-tych urodzinach siostrzeńca, (ja już swojej nie pamiętam, tak dawno to było...) świętowanie odbyło się z  pełną parą;). W niedzielę wybrałam się rodzinnie na Gran Turismo w Poznaniu, jak już cała Polska wie, skończyło się jak się skończyło... a ten żółty samochód najbardziej mi się podobał, naprawdę robił wrażanie. Stałam na tyle blisko tego wypadku, że na jakiś czas odechciało mi się imprez tego typu... Oczywiście jak sporej liczbie osób, jazdę tego samochodu udało mi się nagrać. Takie wypadki dzieją się tak szybko, że nawet trudno to pojąć.
Zestaw z dzisiejszego posta, był moim ubiorem na 18-stkę. Bardzo lubię te legginsy pół na pół i koszulę w usta, którą niedawno upolowałam. Myślę, że nie raz jeszcze będę ją łączyć w różne zestawy na różne okazje :)





 Pics by Rafał
Koszula- Azjatyckistyl.pl| Legginsy-allegro.pl| Kopertówka- Pracownia Twórcza B.S.C| Bransoletki - Truskawkowe Pole|
Gumka i Zegarek- EdiBazzar|
W zestawieniu pokazany jest też bukiet z 18 lizaków, takie bukiety okolicznościowe możecie zamówić u Suchy Badyl .

Udanego tygodnia,
Linda :) 

2 komentarze:

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)