7 lipca 2013

Mój look





Nie wiem jak teraz, ale kiedyś przy prawie każdym bloku był trzepak-świadek wielu wygibasów. Dziś trzepak, jeśli jest to służy do trzepania dywanów. Dzieci nie grają już w gumę, klasy ani nie skaczą na skakance a przecież są wakacje… Wczorajsza sesja była na szybko, bo chciałam pójść na rower i do stajni, dlatego zdjęcia wyszły takie sobie;). Możecie zobaczyć moje drugie, tym razem jasne baletki kupione w New Yorkerze plus moje ćwiekowe DIY, jak wam się podoba?? Jutro idę pod nożyczki, trochę się boję, co z tego wyjdzie bo jednak żal mi włosów, ale też zrobiły się już trudne w pielęgnacji i są suche po ombre, więc farbuje i ścinam ;) Jak już pisałam mam hopla na punkcie lustrzanych okularów najchętniej chciałabym jeszcze jedne czarne z niebieskimi szkłami, co prawda kupiłam jedne pilotki, ale mi się zsuwają. Jednak te a’la raybany są dla mnie lepsze.








Pics by Rafał
Koszulka i Baletki-New Yorker| Kamizelka-Terranova| Spodnie-Pull&Bear| Kopertówka- Pracownia Twórcza B.S.C| Bransoletki-Truskawkowe Pole| Okulary- Born86| Naszyjnik- EdiBazzar| Szelki-allegro.pl|

Lindi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)