9 lipca 2013

Happy Face



Dziś na szybko;) Jestem wyjątkowo o jeden post do przodu więc zdjęcia są jeszcze ze starą fryzurą. Nowa jak to po fryzjerze wygląda całkiem gut choć nie wiem jak ogarnę tak krótką grzywkę sama…. Już wkrótce będziecie mogli zobaczyć co nowego u mnie na głowie ;). Szykuję też dla was niespodziankę w postaci kopertówki do wyboru w jednym z dwóch zestawień kolorystycznych(obym nie zapeszyła). Najpierw pojawią się w stylizacjach a później w konkursie dla was.Tylko przydałoby mi się trochę więcej waszej aktywności ;) Dziś kolejne zdjęcia z cyklu-jak zielono jest w mojej miejscowości. Zdjęcia były robione tuż za moim blokiem. Stylizacja dobra na letnie chłodniejsze wieczory takie niby  nic specjalnego, ale ja lubię takie zestawienia :)







 Foto by Rafał
 Koszulka-Reserved| Kamizelka-Terranova| Legginsy i trampki-Targ| Okulary i Opaska-H&M| Bransoletki-  Truskawkowe Pole i Libellule |

LiNdI

1 komentarz:

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)