14 marca 2013

Moja choroba - biżuteria

Hej Misiaki :)

 Czwartkowy wieczór ja tradycyjnie oglądam Kuchenne Rewolucje i skoro czas leci to postanowiłam zrobić dla was nowego posta - tym razem o biżuterii. Nie bez powodu nazywam to swoją chorobą, jak usłyszałam kiedyś "biżuterie kupuje się nie po to by ją nosić lecz po to by ją mieć". I ciężko mi nie kupować kolejnej biżuterii gdyż wyroby hand made mnie zachwycają, teraz staram się już kupować biżuterie w kolorach, których jeszcze nie mam. Moim głównym źródłem biżuterii jest nie ukrywam sklep truskawkowepole.net , ale nie tylko, dziś przekonacie się gdzie kupuję biżuterię, może znajdziecie w tych miejscach coś dla siebie :) 

Na pierwszy rzut takie moje wariactwo z allegro ;)


Ta prosta i delikatna personalna biżuteria pochodzi ze sklepu she-bijou.pl Polecam również ze względu na przystępną cenę.


Te cudowne koralikowe węże które podbiły moje serce pochodzą z Galeria Atomimo . Polecam wam to miejsce piękne cuda tam się kryją ;) cena jest bardzo przystępna :)


Miejscem wartym uwagi jest Anuszka Design, Tworzy ona bardzo ładne bransoletki np takie jak moje ;)cena również zachęca do zakupu :)


Te barnsoletki pochodzą ze sklepu Libellule największą z nich wygrałam w konkursie reszta upolowana na wyprzedaży, polecam by zajrzeć bardzo ładna biżuteria ;)

To moje kolejne wariactwo z allegro.pl, a w tym sezonie modne będą neony więc taki wynalazek się przyda ;)

No i zaczynają się moje skarby z Truskawkowego Pola, kolekcja moich wisiorów :) Truskawkowe Pole również nie doprowadzi was od bankructwa :)

Naszyjnik z porcelany i czarno-żólte agaty również Truskawkowe Pole :)

Kolekcja szamballi od Truskawkowego Pola

No cóż znów się powtarzam bo to kolejne zdobycze by Truskawkowe Pole ;)




 Kolejne 3 zdjęcia to również biżuteria z Truskawkowego Pola, jak widać osoba, która ją tworzy jest "wielozadaniowa" ;)





To z kolei zawieszka zrobiona techniką sutaszu, od jakiegoś czasu jest o niej bardzo głośno, jest pracochłonna, ale za pomocą tej techniki powstają dzieła biżuteryjne. Zapraszam do Bacteria_Biżou

To z kolei bransoletka z filcu haftowana w folkowy wzór z Galadea


Jeśli dobrniecie do końca to mam do was pytanie co chcieli byście wygrać w następnym konkursie:
  1. Koszula ombre DIY
  2. Bransoletka z filcu ze zdjęcia
  3. Pomarańczowa torebka???
Skończyły się kuchenne rewolucje, uciekam i ja bo piątek tuż za rogiem..... ;)
buziaki i oby nie było jutro -15 stopni o 6 rano ;/
papa :*
Lindi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)