18 marca 2013

Legginsy pół na pół

Cześć Kochani :)

Tydzień minął od poprzedniego posta ( brak czasu z mojej strony i brak czasu ze strony fotografów i tydzień zleciał)... jak ten czas mknie na łeb na szyje.....  a pogoda de facto bez zmian ;/ Zaliczyłam dziś pierwszą od 1,5 roku wizytę u dentysty (wiem, że nie ma się czym szczycić, ale nikt jakoś specjalnie nie lubi do niego chodzić), była to wizyta w akademickim centrum stomatologii gdzie przyszli studencki odbywają praktyki na ochotnikach;) Jak się okazało z moją szczeną nie jest aż tak źle, ale mała dawka strachu zaliczona ;)

Nie wiem jak jest z wami, ale ja często gdy są na rynku nowe trendy muszę się z nimi oswoić lub na nie napatrzeć zanim stwierdzę czy ja chce je mieć. Tak jest z legginsami w paski, które obserwuje i za każdym razem utwierdzam się, że to nie dla mnie ;) Miałam tak też z legginsami z "eko-skóry"  kiedyś już kupiłam takie, ale ta pseudo eko - skóra mi się zrolowała i odeszła od leginsów, ale znów coś mnie do nich przekonało. Kupiłam wersję pół na pół z bawełną i znów boję się czy to nie będą legginsy na parę razy czyli od święta i na pokaz :( Oby nie bo bardzo mi się podobają, uszyte są bardzo starannie, ale nie gwarantuje to jakości tej eko - skórki.

Obiecuje zabrać się trochę za bloga, ale niech się ta pogoda zrobi bardziej wiosenna i obiecuję zrobić konkurs, ale nadal nie wiem co chcielibyście wygrać, zrobiłam "ankietę" na fb może tam za pomocą prostego :"klika" mi zasugerujecie ;)







Płaszcz - Cyrkonia Fashion | Sweter - PRV Sklep | Legginsy pół na pół - Naomi Fashion | Torebka - C&A | Biżuteria - Truskawkowe Pole |

W weekend zamierzam zrobić sobie ombre farbą z L'oreal-a no i następnie wypadało by przyciąć końcówki ;) ktoś z was używał już tej farby, macie jakieś doświadczenia??

Buziaki i do następnego,
Lindi :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)