13 lutego 2013

Mała znajda z ADHD ;)

Witajcie Moje Miłe ludki :)
Post niestety na szybko i w biegu jak to u mnie;/ Ale już jutro mam nadzieję większość z was przeżyje miły dzień, Ci którzy nie mają drugiej połówki to radzę na jutro kupić 0,7  to też jest jakieś wyjście a najlepiej to nie wychodzić z domu, wiem z autopsji;) Ja wciąż kuleje na zdrowiu nie mogę się podnieść po grypie:( W sobotę już uczelnia, przede mną ostatni semestr, jeden zaległy przedmiot do zaliczenia i pisanie magisterki czyli skąd brać na to motywacje i siły...
Na zdjęciach jest ok 4-5 mies psina mojej siostry o imieniu Figa, jest to znajda, ktoś wyrzucił ją z domu pod osłoną listopadowej nocy jako 2 mies szczeniaka, miała dużo szczęścia, że kierowcy wcześnie pracę zaczynają i została dzięki temu odnaleziona błąkająca się kuleczka. Dziś to szczeniak z ADHD wszędzie jej pełno:) 






  1. Czapka i szal DIY- na drutach
  2. Płaszcz- Cyrkonia Fashion
  3. Rękawiczki z kokardką-Butik
  4. Spodnie-Pull & Bear
  5. Buty- PRV sklep
  6. Sweter z ażurem- ModernShopping
  7. Naszyjnik Soutache-Bacteria Biżou 
  8. Bransoletka Schamballa-Truskawkowe Pole 
  9. Zegarek- EdiBazzar 
  10. Bransoletka kulki- Anuszka Design
3majcie się ciepło, buźka :*
LindiWorld 

4 komentarze:

  1. o widzę swój płaszczyk z cyrkonii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si, wyprosiłam go w styczniu na urodziny :)wiele Twoich cennych rad mi pomogło np kiedyś odnośnie szczotki ze szczeciny dzika;) na mój głos gdziekolwiek będzie Ci potrzebny zawsze możesz liczyć :)

      Usuń
  2. Płaszcz jest rewelacyjny!!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo mi sie podoba;) szczegolnie plaszczyk:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)