10 listopada 2013

TEA PAVILIONS



Tea Pavilions to moje odkrycie z ul Garbary 53 w Poznaniu, to miejsce w którym możemy kupić kawę, różnego rodzaju herbaty, miody, konfitury, czekolady, akcesoria związane z kawą i herbatą. Małe klimatyczne miejsce w którym możemy również wypić gotowe napoje na gorąco. Bardzo miła, pomocna i fachowa obsługa. Jest niedrogo ceny wahają się od niecałych 10zł do 20zł  mówię o herbatach i kawach na wagę, oraz akcesoriów, ceny kaw i herbat podawane są za 100gr, ale możemy kupić np. 50gr. Cen innych artykułów nie wybadałam;) Możemy buszować po ferii smaków i kompozycji herbat zielonych, czarnych, czerwonych i takich na odchudzanie a kawy widziałam w ziarnach o zapachach truskawki z bitą śmietaną, pomarańczy w czekoladzie i wiele innych. Następnym razem muszę tylko sprawdzić czy jest taka kawa, ale rozpuszczalna i czy jest możliwość mielenia na miejscu. Dawno już myślałam o zrobieniu zakupów w takim miejscu, kupiłam 50gr kawy w ziarnach za 6zł(100gr 12zł, czyli tyle co np. słoik Kawy Nescafe Sensazione Creme, którą pijam) o aromacie truskawek ze śmietaną, zapach był obłędny!!! Po zmieleniu w młynku zapach pozostał tylko subtelny tak samo jak posmak już w gotowej kawie. Smak truskawek w śmietanie jest tylko nutką, lekkim posmaczkiem i to mnie bardzo zawiodło bo z rozmowy ze sprzedawcą wywnioskowałam, że po zalaniu i dodaniu mleczka będę miała super kawę o smaku truskawek ze śmietaną więc to odbieram jako duży minus. Kupiłam również zaparzacz, pojemnik na te dobroci i Zieloną Herbatę o smaku Aronii i Żurawiny za 16,99zł za 100gr. Długo się nad nią nie zastanawiałam bo po pierwsze zielona czyli zdrowa po drugie Aronia jest dobra na przeziębienia a Żurawina na pęcherz czyli coś dla mnie;) Mam mieszane uczucia, bez cukru mi nie smakuje bo ja nie lubię jednak herbacianej goryczki. Z małą łyżeczką cukru była dobra. Z jednej porcji w zaparzaczu (jedna łyżeczka) możemy zaparzyć 3 herbaty, ja jeszcze nie próbowałam, doszłam do max dwóch i jest spoko, ponoć druga jest lepsza niż pierwsza ;) W tym sklepie otrzymałam kartę rabatową na 10% i od razu mi go uwzględniono. Sklep nie ma swojej strony na fb ma tylko internetową, ale taką ogólną całej marki więc na zakupy zapraszam do sklepu stacjonarnego , ja tam jeszcze wpadnę bo lubię takie rarytasy ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)