8 czerwca 2013

God bless weekend

Cześć Kochani!
To mój pierwszy weekend po chorobie więc muszę go dobrze wykorzystać, czyli stajnia obowiązkowy punkt do zaliczenia :) Bo koń już chyba o mnie zapomniał....
Wczoraj przy okazji sesji nad poznańskim jeziorem Malta zaliczyłam pierwszego gofra w tym sezonie - pychotka!!! :)
W tym zestawieniu mam na sobie parę rzeczy z cyklu DIY, bo i biżuteria typu rękodzieło i torebka, którą dostałam przedwczoraj (do której parę osób wzdycha dookoła mnie), oraz baletki. Baletki z ćwiekami kupiłam jakiś czas temu w sklepie internetowym, ale mnie cisnęły, więc kupiłam sprawdzone baletki z New Yorkera (co roku są te same tylko kolory różne) za 39,90 do tego kupiłam paczkę ćwieków ze sklepu eCarla.pl za ok 16zł już z wysyłką, poprosiłam chłopaka by powtykał mi ćwieki, iiii mam wygodne baletki z ćwiekami, mam też takie w jasnym kolorze :) Ja sama nie jestem dobra w dziedzinie DIY, ale na szczęście inni tak ;)

 Pamiętajcie o konkursie, dwie a nawet 3 osoby mogą wygrać, także zapraszam na mój profil na FB :)
Niedługo uchylę wam rąbka tajemnicy jaka jest dodatkowa 3 nagroda, jeśli więcej osób będzie brało udział w konkursie :) Dzisiejsza bransoletka w stylu "Ameryka" też jest od osoby, która wspólne ze mną organizuje konkurs, także nie zastanawiajcie się bo taka bransoletka to bardzo fajny dodatek:)










Foto by Bartek


Bluzka - Stradivarius| Legginsy - Brzozowska Fashion| Baletki - New Yorker+DIY| Torebka - Pracownia Twórcza B. Czarneckiej-Sobczak| Okulary - House| Naszyjnik - Bacteria Biżou| Bransoletki z kamieni - Truskawkowe Pole| Bransoletka koraliki toho "Ameryka" - Galeria Atomimo|

U mnie coś grzmi, proszę tylko nie deszcz:/
3majcie się ciepło,
Lindi  World :)

5 komentarzy:

  1. Kurcze, dzięki Tobie aż naszła mnie ochota na gofry, muszę poszukać jakiegoś fajnego przepisu. :)
    Świetne bransoletki, bardzo fajnie komponują się z kolorami legginsów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt nie ma to jak własnoręcznie przyrządzone w domu :) tylko u mnie brak gofrownicy :(

      Usuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)