5 maja 2013

Majówka

Ostatnie chwile majówki....  szkoda, co prawda dominujący zwierz jaki we mnie siedzi to leniwiec, ale i tak zaliczyłam rower, spacer, i 4 jazdy konne, także jak na mnie całkiem niezły wynik, nim znów zacznie się praca, uczelnia dumanie o pisaniu magisterki (to najczęstszy  etap na jakim jestem) to mam dla was luźnego majówkowego posta buty lekko nie wygodne, ale ja mam już takiego pecha z butami;) Jestem też osobą, która nie wymienia co chwile zawartości szafy na nową ja raczej chomikuje ciuchy i czekam aż znów będą modne ;) Bluzkę z tego posta kupiłam rok temu a wciąż można ją nabyć na allegro :)

 

Co prawda czasu jest jeszcze dużo lecz nadal namawiam as na udział w konkursie link do konkursu KLIK


Bluzka - Przykładowa aukcja, Spodnie - Heppin.com,   Buty - Merg.pl  Torebka ze sklepu - BagiBagi Bransoletki - Truskawkowe Pole oraz Anuszka Design 

Zdjęcia by Rafał
 







Buziaki,
Lindi World

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie dobrana kolorystyka stylizacji, a spodnie po prostu szałowe :) Szkoda, że do mnie takie kolorowe spodnie nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw jest wspaniały!Kolory ktore uwielbiam i śliczna bluzka!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za pochlebne słowa a do tych spodni wciąż nie jestem przekonana na ogół wiszą w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)