22 stycznia 2014

Foto Mix



Od momentu, w którym dostałam nowy telefon, często robię zdjęcia różnym rzeczom wokół siebie, tematyka zdjęć jest różna. Zawsze lubiłam robić zdjęcia – nie są to cuda świata, ale coś, co mi się spodobało i chciałabym to uwiecznić a teraz mam możliwość się tym podzielić.  Lubię robić takie mixy, nie za dużo zdjęć, (choć co chwile robiłabym nowe), trochę tekstu, żeby na chwile na czymś miłym oko zawiesić.  Już prawie przygotowałam post o kosmetykach do włosów, dopracuję go w piątek po dentyście, bo właśnie w piątek jest dzień, w którym będzie wielka akcja – operacja, czyli wycinanie dwóch zębów mądrości. Powiem wam, że nigdy nie miałam wyrywanych zębów i boję się maxymalnie, bo to będzie zabieg z rozcinaniem i szyciem. Już o niczym innym nie myślę tylko o tym zabiegu… A w mixie jak to w mixie każda fotka z innej parafii ;)











1 komentarz:

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)