1 marca 2013

pink&violet nails

Hejka! :)

Jak zwykle brak czasu na zdjęcia.... Zdjęcia nowego ubioru zrobię w niedziele więc dopiero w poniedziałek będą tego efekty :/
Jest piątek przed uczelnią; na szybko postanowiłam zrobić fotki moich paznokci, które robię na kolanie lub na laptopie;) Mój najłatwiejszy sposób na pomalowanie paznokci, zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale coś nie mogłam zrobić lepszych:(  Na paznokciach powiało trochę wiosną, bo ponoć weekend jednak dość zimny;/
 Przy okazji tych paznokci chciałam wam polecić lakier Sally Hansen Complite Salon Manicure, długo utrzymuje się na paznokciach, duża pojemność - 14,7ml i cena na allegro, mniej niż 10zl, ja mam kolor 510 - I Pink I can. Polecam wam również wysuszacz Sally Hansen Insta-Dry (więcej tutaj KLIK), szybko wysusza lakier, ładnie nabłyszcza, ale działa dobrze z lakierami tej samej firmy, razem sprawiają ze lakier trzyma się 4-5 dni dla mnie to dużo:) Fioletowy lakier to, lakier marki Golden Rose - Rich Color nr 26.







Miłego weekendu dla tych co mają wolne ;)

Lindi :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i niestosowne komentarze będą usuwane, konstruktywnej krytyce postaram się sprostać ;)